Een nieuwe N-VA-afdeling is geboren

Op 28 juni 2012

Beste inwoner van Hamont-Achel,

Het is voor mij een grote eer om als kersverse voorzitter van N-VA Hamont-Achel jullie op onze website de geboorte van onze afdeling officieel aan te kondigen. Hamont-Achel was de laatste gemeente in Limburg (met uitzondering van Herstappe) waar nog geen N-VA-afdeling actief was. We worden echter gesteund door de spontane positieve reacties die we ontvingen.

‘De kracht van verandering’ willen mijn enthousiaste N-VA-ploeg en ik ook in Hamont-Achel uiten. We wensen politiek te voeren ‘door en met’ de gewone burgers van onze leefgemeenschap: het zijn de dagelijkse dingen in de samenleving die de mensen interesseren en die bepalen wat men belangrijk vindt of niet. Daarom wenst N-VA Hamont-Achel de komende maanden verder te werken aan ons verkiezingsprogramma voor 14 oktober. We wensen verandering te brengen in het traditionele politieke landschap van Hamont-Achel!

Onze lokale afdeling kan rekenen op een sterke nationale N-VA-werking, waardoor er voldoende ruggensteun is om de plaatselijke en regionale problematiek van Hamont-Achel
en Limburg de nodige aandacht te schenken, tot op de hoogste beleidsniveaus.

Het beloven drukke, maar boeiende zomermaanden te worden voor onze N-VA-ploeg. Graag wens ik jullie in naam van ons team een heerlijk ontspannend en verdiend verlof toe.

Roger Mertens,
N-VA Hamont-Achel